om..veckor..

Man ska inte leva i skuggan av sina misslyckanden,
utan glänsa i stoltheten av sina framgångar

weey, the sun is back.
Men det är fortfarande lite för kyligt ute.
Insåg att om 1 vecka och 4 dagar tar min "bror" Dennis studenten.
                 om 2 veckor och 3 dagar tar Maria och Linda Studenten.
                 om 2 veckor och 4 dagar tar Micha, Carro, Sandra och alla andra i etuna studenten.
                 om 2 veckor och 6 dagar tävlar jag i SM på hovet
                 om 3 veckor och 1 dag är jag påväg till VM i Tyskland.
Fan, ser fram emot de kommande veckorna.
Har däremot ganska mycket plugg som jag vill se till att bli klar med innan dess, så mina dagar kommer till stor del bestå av: Plugga, träna, jobba.
Idag är jag ledig från skolan, så ska bara sitta inne och plugga en massa , tur att det är kyligt ute så jag slipper ha dåligt samvete.

Va hos Adde igår kväll och kollade på film som vanligt, det blev: An american Crime.
Ush en så hemsk film, och just att den är based on a true story också, va så irriterad under hela filmen.

mår inge vidare idag heller, det började igår kväll.
Känner mig yr och kallsvettas, hoppas jag inte har fått feber eller nått, jag orkar inte vara sjuk.
Har inte tid med att vara sjuk just nu!

Aja, nu väntar pluggandet. see yaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0