Just 'cause you're right - that don't mean I'm wrong

Ja, så sitter jag då här framför datorn.
Hade tänkt försöka sova länge idag, eftersom jag ska jobba ikväll, men NEJ!
Jag vaknar runt tjugo i åtta, och kan inte somna om, försöker, men varje gång jag tror att jag har somnat och vaknat till igen så har det typ bara gått 30 min, så runt tjugo i tio gav jag upp.
Knallade till ica och köpte lite frukost, samtidigt som jag babblade med micha i telefon ;-)
Tog nyss ett bad för att försöka få tiden att gå, sen satte jag på mig en ansiktsmask, så för tillfället är jag heeelt glansig i hela ansiktet, sååå seexyy.

och annars då? hm, väntar på att tiden ska gå, sen får man väl se vad som händer senare idag..;-) hehe.
Men jobbar iaf på harrys ikväll, så kom dit och spela lite om ni känner för det.

aja, see yaaah


I just wanna use your love tonight


image54


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0