Jobba? Don't think soo

Ja, så åkte man till jobbet vid nio..kommer till bk och det visar sig att dom inte ens har något blackjack bord där ikväll, så jävla TYPISKT!
Visst skönt att få vara ledig, och att ändå få betalt, men ändå vafan. Så där stod jag, vid BK, och hade inga pengar och inget kontokort så jag kunde inte ta mig hem.
SÅ åkte hem till mamma och micke, som by the way firade 10 års förlovning igår-grattis grattis, och när jag var där ringde pappa och sa att jag kunde låna hans bil, great!
Så tog hans bil och åkte till Stallarholmen för att säga grattis till Linda, men va inte där så länge, orkade inte med alla fulla människor ;-)
Sen åkte jag vidare till etuna, hämtade upp Adam, Adde och Jeppe, åkte och tankade, handlade käk och lämnade Jeppe hemma hos sig. Påväg tillbaka hem så ringde luren, och några vill att jag ska komma och hämta dom i Västerås, så vi drar dit. Kom typ hem kvart i fem imorse, och gick upp nu. Ska iväg och sola lite ;-) haha..
Sen träning.
Seee yaaah

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, starkt kampat..:P

2008-05-24 @ 16:13:33
URL: http://aangeeliiicaa.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0