Gamla vanliga Västerås

Ja, då va man i västerås igen.
Barnvakt åt kidsen.

innan på dagen var jag med Jocke på stan, så han kunde köpa nya skor. Dessvärre skulle han lägga undan dom tills på fredag, men fick inte det. Så istället för att vänta tills på fredag, åkte han och hämtade sin kompis som han skulle få låna pengar av.
Efter det åkte vi tillbaka till skoaffären, och jocke säger till expediten: Nu är jag tillbaka, och jag tog med mig banken.
Expediten kollar på oss, sen tittar hon runt och när hennes blick falle rpå mig pekar jag på jockes kompis och säger: alltså han är "banken".
Då säger hon (vänd till jocke): haha jaha, jag trodde att han skulle ha med sig sin mamma, men okay om du gillar sånt så visst.
Hon antydde med andra ord att jocke va homosexuell, och där stod jag och höll på att dö av garv.
(alltså vill bara poängtera att jag inte har något emot homosexuella, men jocke är absolut inte homosexuell).
och där stod jocke, heeelt röd i ansiktet, han matchade nästan sin röda tröja.

Ja, sen fanns dte väl inte så mkt mer roligheter att berätta från dagen, ska mysa ner mig framför tvn nu och hoppas på att kidsen somnar snart.

See yaah

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhahaha, jag kan tankla mig jocke helt rod i ansiket....

2008-05-22 @ 00:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0