Fredag!

Ja så var det fredag.
Skulle ju ha träffat natha en stund idag men blev inte riktigt så, för jag blev väckt klockan fem i morse av att det ringde på mobilen, det stod älgen (robert) på displayen, och jag min första tanke va: vafan vill han klockan fem på morgonen? Inte direkt så att han och jag brukar prata med varandra i telefonen, men jag svarar och hör en helt annan röst..ADAM..=D weey, han va tillbaka i stan, så han kom förbi mig och skulle ta en morgoncigg här, så vi babblade lite, satte  på scareface, och sen deckar han i min soffa. haha, jag lyckades inte somna om fören runt typ halv åtta, sen vaknade jag vid tio igen. Efter det knallade jag till ica för att köpa frukost, och nu sitter jag här och smaskar på min macka.

idag blir det lungt, och sen träning i 2½ timme, förhoppningsvis får jag även vara ledig från jobbet, kommer vara helt slut annars.

aja, nu ska jag bara sega framför tvn en stund. see yaaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0