Fotboll är farligt!

Ja, detta har jag nu konstaterat.
Hela min högersida av kroppen bara skrek av värk igår.
Kvällen började med två timmars träning och planering om träningar med gruppen.
Så vad jag vet ser mina kommande veckor ut såhär:
Idag: barnvakt i västerås
imorgon: Skola till 12, sen grupp träning från klockan 16.
Fredag: skola till 12 tror jag, sen formationsträning 16.30-19.00, och efter det jobba i Strängnäs på BK.
lördag: formationsträning från 13.00-16.00 och sen jobba på Harrys på kvällen.
Söndag: VILA och plugga.
Måndag: Skola till tolv och gruppträning från 16.30
tisdag: skola till tolv sen gruppträning + formationsträning
onsdag: skola till tolv sen träning 17.00-18.00
torsdag: skola till tolv och sen gruppträning från 16.00
fredag: Dennis Student.
Sen är det säkert fler formationsträningar, plus att jag ska försöka bli klar med hemtentan.
så från och med nu har tessie fuuuuullt upp. haha.

Iaf, efter träningen drog jag och sandra hem till mig, vi kollade på lite klipp ifrån Greas 2, försökte få Sandra att gilla filmen, vilket var omöjligt då hon absolut inte gillar musikaler, grymt tråkig tjej;-)
Sen drog vi ut och körde fotboll med Adde, Abbe och Robert.
Skulle sparka över en boll, och den kom precis på foten så jag fick jätte ont, sen gjorde min höft ont sen dansträningen + att jag försökte nicka över en boll så fick mega ont i huvudet.
Efter dte gick jag hem till Adde och glodde på lost, ganska spännande serie faktiskt, och adde gjorde lite mitt i natten käk, sen låg båda framför datorn och gnällde över hur ont vi hade i kroppen, kändes som två gamlingar hahaha. Vaknade runt 10 av att jag fick sms av JockePocke, så ska kanske träffa honom i Västerås idag, sen skulle jag knalla hem, men kunde fan knappt gå på foten. fyfan. Jag har ONT! haha så synd om mig.

aja, time to hit the shower.
 See yaah laaater


Kommentarer
Postat av: sandra

det är inte jag som är tråkig, det är filmen som är tråkig ;);) haha
LOVE YA!

2008-05-22 @ 22:41:10
Postat av: Nathalie

HAHA. Jaaa fotboll är farligt :D

2008-05-25 @ 20:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0