Bitmärke...

Okay, igår blev det ganska mkt träning och lite pluggande. Fick vara ledig från jobbet som tur var, så det slutade med att jag drog till krogen en sväng också med Adam och dom. Träffade Marre där och dansade en hel del, sen deckade jag på hennes soffa. Vaknade runt 11 imorse och hade ingen aning om vart jag var först. Knallade hem, sov i nån timme till och sen åkte jag och storhandlade, så nu har jag massor av mat hemma..weey.
Sen blev det en sväng till Strängnäs, gav mamma några rosor eftersom det är morsdag idag, och sen käkade jag även där.
Efter dte åkte syrran med mig hem, och började städa min lägenhet. Jag sa att hon ska få 250 kr om hon diskar, damsuger, torkar golvet, damstorkar, städar inne på toan och viker min tvätt, och hon har gått med på det, haha, så nu blir det ordentligt städat hemma. Jag har ju fan knappt tid att städa just nu.
Iaf så började hon lite smått (eller hon han göra ganska mkt innan hon skulle ta tåget hem), sen ska hon fortsätta i veckan. =D

Och ni kanske undrar över min rubruk, och jag ska förklara, det är en ganska kort historia: Adam bet mig i armen igår, så jag har ett stort jävla märke där nu!!! Tack, jävligt snällt gjort! grrrr!!!!


Kvällen idag avslutades som vanligt på basketplanen med lite fotboll och lite basket. Nu ska jag sova.

Natti natti

 image68


Kommentarer
Postat av: jamal

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

2008-06-02 @ 12:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0