Äntligen!

Ja! Nu har jag äntligen fått hem min dator, och den funkar finfint.
weey.
Så, vad finns det att berätta då?
I fredags blev det utgång med alex och linda, grymt kul och var riktigt glad över att linda ätnligen hängde med (har saknat dig!!), det var inte så mkt folk på lotus men jag hade kul ändå ;-)
Micha kom också dit, och vi dansade och dansade och dansade.

sen på lördagen var det bara att köra till örebro, musik i bilen + danstjejer = en riktigt bra kombination.
Kom tvåa i par med Nadja (första gången vi tävlade i silverklassen), sen tvåa med gruppen, så vi var nöjda.
Sen blev det att åka hem till mig, men sorry tjejer om jag va lite off, men va så jävla trött.
Vaknade typ runt tjugo i tio i morse, sen åkte jag till Stallarholmen för att lämna farfars bil. Träffade Maria och Haysam en sväng också, sen hem till mamma och dom.
Micke hjälpte mig att köra in lite nya saker till min lägenhet, så nu har jag nya köksmöbler och en till bäddsoffa ;-)..
aja, ska käka, sen kila iväg till dansen.

See yaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0