Alla åren

För fem år sen: Gick jag i åttan på Asken, var tillsammans med min första pojkvän som bodde i Södertälje, blev av med min oskuld m.m. Umgicks väldigt mycket med min dåvarande bästa kompis natha, och åkte moppe hela dagarna. Mina kvällar och helger spenderades på brogården i stallarholmen, och jag var en jävel på biljard ;-)
Dessutom började jag umgås allt mer med alex under den här perioden (efter att vi haft ett avbrott i våran vänskap, och inte snackade alls på ett år ungefär fast vi gick i samma klass, men gammal vänskap rostar aldrig ;-)...)


Bild 1. Stefan och jag -2, Natha och jag -3 Dahl, Jeppe, jag och Alex

För tre år sen: Var jag tillsammans med en kille från eskilstuna(vilket visade sig bli mitt längsta förhållande hittills, 10 månader, hahaha) Det ända jag gjorde var att vara med honom hela tiden, och dessutom gick jag mitt första år på el/data linjen på rekarnegymnasiet. Försummade mina vänner en hel del, vilket jag har ångrat väldigt mkt, men som tur var är mina vänner förstående och finns kvar fast jag gör tokfel val ibland.
Dessutom gick jag ner väldigt mycket i vikt sen när det väl tog slut, och hade ögoninflammation i ett halvår, men jag mådde ändå bra och levde livet med mina vänner ;-)
Måste även nämna att jag även hade börjat dansa för pp, där jag fortfarande dansar =D


Bild 1, dansuppvisningen i ugglans, kan ju säga att det var grymt varmt att dansa i militärkläder. -2, jag efter att ha rasat i vikt ussssh -3, jag ute på ängen nere vid mamma, syrran tog kortet =)

För ett år sen: Väntade jag på att få ta studenten. Hade precis börjat jobba som blackjack dealer för cherry, och var ute och festade varje onsdag med Jari och sen dom som ville hänga på.
Hade precis avslutat ett förhållande med en kille som betydde mycket för mig, och hade en ganska jobbig period, och för att inte tänka på honom blev det en hel del festande och hänga med vännerna hela dagarna, men jag mådde riktigt bra sen när våren började komma. Mitt motto: njuta av livet, och: det löser sig alltid, bildades och jag levde utifrån det. Ankilito kom tillbaka från luxemburg och vi hade mega kul. Dessutom var jag med mina älsklingar micha och alex på beyonce i maj förra året.



För en månad sen: Var det väldigt mkt krongel med Mr.s, sen hade jag Aztrid hemma hos mig på besök.
Var ute hela kvällarna och spelade basket, tränade dans, jobbade och pluggade. Typ det vanliga som jag brukar göra. Finns väl inte så mkt mer att skriva om det, eftersom det mesta redan står i bloggen ;-)

Igår: Hade jag en heldag hemma då jag tvättade och städade hela lägenheten, sen jobbade jag på Harrys på kvällen, och natten slutade med att jag sov hos alex för att jag inte orkade gå hem. =D

Idag: ska jag iväg och träna med gruppen inför VM som är om en månad ungefär, sen blir det troligtvis en lugn kväll för min del.

Imorgon: Ska jag sova länge på dagen, sen iväg till sporthallen för att träna med formationen inför VM, efter det kanske jag ska jobba om jag får något pass någonstans, annars blir dte en lugn fredagskväll.

Om ett år: Only time will tell...

Kommentarer
Postat av: Anki

naaw, kompis...

2008-05-15 @ 14:33:53
URL: http://aangeeliiicaa.blogg
Postat av: Anonym

hejj

2008-05-15 @ 22:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0