Äntligen internet!

weeey, nu har jag internet hemma, sen att datorn är heeelt fuckt och måste fixas..ja det är en annan historia det.
Har kommit i ordning riktigt bra här hemma i min nya lägenhet, trivs som fan.
Den är precis så som jag vill ha den, saknas bara  köksbord, men det kommer i påsk.
Ett stort TACK till alla som hjälpt mig att få ordning här, ni är toppen.

Så vad händer annars i mitt liv just nu?
Nja, mest skola, dans och jobb, det vanliga liksom. Ingen större förändring på den fronten.
Va finns det mer att säga liksom?
Njuter av tillvaron, allt känns bra.
Förutom att jag blivit sjuk, streptokocker (har ingen aning om hur det stavas), så nu går jag på penicilin.
Detta betyder alltså att jag inte får pussas något, för då kan jag smittas, haha men har ändå inte tänk pussa någon så det blir nog inga problem.
Frågan är bara hur fan jag kan ha haft oturen att få det, för jag känner ingen som har det.
Men jaja, 10 dagar sen är jag ju helt frisk hoppas vi.
Idag var det Torsdag också, så Micha, du vet vad dte innebär ;-)
Wee maaadee it. hahaha eller vet inte hur jag ska uttrycka det, men du vet vad jag menar gumman.

Loveee Tessie

Kommentarer
Postat av: michaela lövström

TJOHOOO, we made it, feeling good ;D

2008-03-13 @ 22:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0