-Västerås

Ja, nu sitter jag här hemma hos Lotta i Västerås, och ska vara här ända tills på fredag.
Pluggar på dagarna, och vara barnvakt på eftermiddagarna/kvällarna.
Blir nog bra, men kommer saknar alla hemma i Eskilstuna, speciellt Sandra och Micha som tog beslag på min lägenhet så fort jag lämnade staden ;-)
Men hade inte varit bra för mig att vara kvar i Eskilstuna när alla har lov, och jag har en hemtenta på ca 16 sidor att skriva, det hade inte varit en bra kombination.

Ska glo på Tv en stund nu med Hanna, David och Lotta. Lär somna tidigt ikväll känner jag på mig, är ganska trött.

See yaah



Du har gjort mig beroende.
och jag njuter av det...

Kommentarer
Postat av: Sandra

;) jaa, vi tog din lägenhet så fort vi kunde... komma hemifrån YAO !
VI SAKNAREJ HÄR HEMMA ÄLSKI

2008-03-24 @ 21:25:57
URL: http://sandradegnell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0