-Uppe med tuppen

Så vaknade man tjugo över sju imorse. Länge sen jag gick upp så här tidigt på en ledig dag, men lite svårt att sova med fåglar som låter och ungar som leker.
Men klagar inte, va skönt att komma upp tidigt, då känns det iaf inte som att hela dagen försvinner iväg.
Försökte ringa Micha på morgonen, försökte ringa henen nyss också, men antar att den latmasken fortfarande sover.
Alex svarade iaf i telefon klockan åtta, så fick en liten pratstund iaf, och Jocke svarade i telefonen nyss när jag ringde, tur att somliga är lite pigga iaf så jag kunde prata av mig lite.
Det som känner mig vet att jag ääälskar att prata.

Kollade nyss på Shrek 3, och nu ska Hanna kolla på de 101 dalmatinerna, men jag ska sätta mig och plugga lite hade jag tänkt.
Kan verkligen behövas, så slipper jag sitta och stressa med allt sista dagen (det har en tendens att bli så för mig ganska ofta).
Jag och Jocke bestämde iaf att vi skulle luncha imorgon när han kommer till Västerås. Måste ändå ner på stan och köpa lite böcker medan kidsen är på fritids.

Aja, böckerna väntar.
See yaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0