- Påsk, nästa helg?

Ja, nästa helg är det påsk.
och vad jag vet brukar det typ vara vår när det är påsk, eller har jag fel?
Är det jag som missat något?
Igår var det nämligen väldigt soligt och fint ute, men gick jag ut? Nej, bara en sväng till ica, resten av dagen satt jag inne och lekte duktig och pluggade, och tänkte att det säkert skulle bli fint väder imorgon (alltså idag, måndag), så då kunde jag passa på att vara ute, ta en promenad, knalla runt på stan, och njuta av solen.
Men NEJ, istället blir det snörstorm idag.
Vafaaaan säger jag bara. Kände att jag hade lust att krypa ner under täcket igen och bara ligga där tills solen kom fram.
Jag vill ha vååår, och jag lovar till 100% att jag inte är ensam om det. Vafan vinterns tid är över.
Det är inte mitt fel att snön inte ville komma när den hade chansen under vintermånaderna, så varför ska jag bli lidandes för nu? Jag älskar våren, så låt den komma så jag får njuta av den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0