-Hooome

Idag bär dte av hemåt.
Men kommer typ till etuna runt åtta, sen hem snabbt och lämna saker sen till Harrys (där jag ska jobba ikväll).
Stress stress stress.
Har precis hämtat kidsen från fritids som vanligt, ska ta dte lite lungt sen laga käk och börja fixa mig inför jobbet.
Sov några timmar nu på dagen så jag ska orka hela natten.

Inte så mkt mer att skriva, ska jobba imorgon kväll igen. Som vanligt, jobbar typ varje helg i april också.
Men så är livet om man vill tjäna pengar så man kan överleva..hehe..
see yaah

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, jobba är väll inte det roligaste... men som avbrytning har du mig o micha att ha kul o bara umgås med =) 3-tjejs kväll hemma hos dig nån dag? =) puss saknarej!

2008-03-28 @ 16:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0