-Goood Mooorning

Ja, blev upp tidigt idag med. Körde Lotta till tåget, sen träffade jag jocke en stund också, men han skulle iväg till skolan. Så nu sitter jag hemma hos Lotta och ska käka frukost, kidsen är på fritids så blir en lugn dag för min del. Plugga, sen ner på stan en sväng och träffa Jocke.

Igår blev dte bio. vi knallade ner och såg Bee Movie, den va faktiskt ganska rolig, mysigt att gå på bio med ungarna. Sen knallade vi hem och käkade och spelade lite spel.
Lotta ska fixa mitt hår i veckan (klippa luggen, sen klippa upp det)
Hon vill lägga i knallröda slingor i luggen också, det kanske skulle vara något?!;-) Jag litar på Lotta, hon får alltid fria händer när hon ska fixa mitt hår.

Aja, frukosten väntar, och plugget *gääääsp*
See yaaah


Tessie är ute på djuuuupt vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0