-Go away

Ja, så gick man upp för att ta sig en morgonpromenad (skulle till ica för att handla lite nödvändiga saker), och då börjar det snöa. Visst inte mycket, bara några flingor, men vafaaaaan, snöööö. NU?!..Vill inte. Jag vill ha solen och värmen.
Nu sitter jag iaf och äter min frukost. Har precis varit nere den första vändan till tvättstugan. Lär behöva tvätta hela dagen känns det som. Tvätta, plugga, städa, plugga, diska, plugga. Sen plugga och plugga lite till.
Men ikväll blir det iaf utgång. Ska ut och dansa lite hade jag tänkt, men inte så mkt, eftersom jag är sjuk.
Fick en chock igår när jag insåg att det är påsk nästa helg, NÄSTA HELG!!!!!
Fan känns inte alls som det, påsken är jävligt tidig i år. Så med andra ord behöver jag inte alls vänta länge på mitt köksbord. Nu är bara frågan, vart fan ska jag ställa datorn?! Finns liksom inga bra hörn att ställa den i här i min lägenhet. hm, det är något jag får ta och tänka på.



Det finns en längtan inom mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0