-Back in Town...for a moment

Idag vaknade jag vid 7, som alla andra dagar.
Körde Lotta till tåget, kidsen till fritids, och sen åkte jag själv till Etuna.
Va inne runt nio, väckte Micha och Sandra som låg hemma hos mig och sova ;-)
sen drog jag ner på stan en sväng, och sen hem.
Mr Anonym kom förbi en sväng också, så jag han och sandra kollade på film, the hills have eyes. USH den e bah såå vidriiiig..=p
Men blev en mysig dag iaf, och som alla mina vänner vet så älskar jag mys.
Nu sitter jag iaf i Västerås igen, har hämtat kidsen, och ska snart plugga lite, sen blir dte hämta lotta vid tåget, och sen plugga lite till.

Ska försöka bli klar innan helgen, så jag bara kan jobba och myyyysa sen ;-)

See yaaah


Is this a game?
Only time will tell.


Kommentarer
Postat av: Anonym

aa fan tessie.. tack för väckningen =)
jag har skaffat en "musik-blogg" förresten =) hehe
www.SandrasMusicology.blogg.se

2008-03-27 @ 19:23:46
Postat av: Jessica *

Jag veeet, den filmen är LÄSKIG! Hoppas tentan gått bra. jag blev klar igår! Yeeii

2008-03-28 @ 09:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0