- 60 minuters promenad med inslag av skratt

I lördags var jag och jobbade på nybron, vilket visade sig bli en ganska lugn kväll, men jag klagar inte. Det var skönt iaf.
Sen mötte jocke mig för att hålla mig sällskap hem.
Det blev en låång promenad hem med mycket skratt, iaf från min sida. Jocke är en väldigt rolig person att gå med hem när han är full, ska jag be att få informera om.
Det slutade med att jag sa att han inte fick säga: "Ja men du fattar ju", "Men hallååå" och sen var dte något mer, för det var typ det ända han sa hela tiden när han skulle börja en mening, men tror ni han lyckades låta bli att inte säga dom orden?
NEJ, det gjorde han självklart inte. Sen sa jag att vi skulle köra tysta leken, hahaha han klarade sig i 2 sekunder högst innan han började babbla igen.
Sen jagade han en katt samtidigt som ha ropade: Nej men vääänta, jag vill ju praaataa med diiiig...plus att han skulle sparka på en lyktstolpe, vilket var en väldigt rolig syn.
Ja Jocke förgyllde verkligen min lördagsnatt med sina påhitt haha.
Sen gick vi hem till honom och sov, och efter en stund kom adam hem också.
Trodde inte han va så full, fören han började babbla om om sin NYA t-shirt han hade köpt, som FAKTISKT hade guldbokstäver, sen snodde han täcket från mig, och sa att jag minsan fick sova med täcket som hängde på väggen (vilket var en "flagga" på 2pac), men tillslut fick jag iaf tillbaka täcket.

Ja, iaf så fanns det mycket roligt att skratta åt dagen efter när jag berättade för dom hur dom hade betätt sig under natten, ibland är det faktiskt väldans kul att vara nykter bland fulla människor.



image35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0