Tyskland

Ja, så imorse kom jag hem från Tyskland.
Dessvärre kunde jag inte somna om, så fick en riktigt galen idé om att jag skulle cykla hem till Micha..dooooh.
Tog typ 45 min, plus att jag var tvungen att pumpa cykeln 8-9 ggr eftersom det är pyspunka på bakdäcket.
Iaf så var jag där kvart över sju, knackade på hennes fönster och ringde hennes mobil samtidigt...haha hon fick sig en liten chock.
Sen satt vi och skvallrade lite om det som hade hänt under veckan, och sen åt vi frukost. Runt tio somnade jag i hennes säng, sen väckte hon mig vid tjugo över ett för att vi skulle ta bussen till stan..och nu är jag hemma igen.

Orkar inte riktigt skriva om allt som har hänt i Tyskland, är så många dagar.
Men hade iaf grymt kul.
Jag radar upp lite punkter så får ni väl skriva om ni vill veta något om någon av punkterna, för det flesta av mina vänner som läser min blogg kommer säkert ändå få höra allt som har hänt från mig när jag snackar med dom.
=D


  • Galna turkar efter att turkiet vann matchen i onsdags
  • Snygga norrmän, dock för unge, men bodde i dörren bredvid oss
  • Sweden "Sweetdance"

Ja, det var några punkter, visst har dte hänt mer men det där är det man mins mest.
Sen kommer dte komma upp bilder, så fort jag får alla från dom andra som tagit med digitalkamera (jag hade ju då med mig en sån där gammal kamera så man måste framkalla bilderna, men dte blir spännande att se dom sen ;-)...)


Seee yaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0