Strängnäs

Sitter på syrrans rum i Strängnäs.
Började dagen men att åka hit och plugga lite, sen åkte syrrorna och jag till etuna för att bada i borsökna.
Även Adde och en kompis till honom följde med.
Men mina systrar var sånna jävla badkrukor och vägrade bada, men adde och hans kompis kastade i tove med kläderna på, sen gick jenna ut på bryggan, men hon hoppade i självmant med kläderna på hahaha.

Efter det åkte jag på träning, sen drog vi och kollade på fotboll i Hällby.
Ganska lugn dag.
Imorgon ska jag gå upp tidigt och plugga hela dagen, sen ska jag träna som vanligt.


-Varför kan du inte bara erkänna?
-Jag säger ingenting, så har jag ingenting sagt.

Att bara veta hur det egentligen ligger till räcker, det blir för komplicerat annars!
image69

Kommentarer
Postat av: anki

typisk tessie bild..:P

2008-06-05 @ 16:48:45
URL: http://aangeeliiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0