Still in jönköping

Japp, så sitter jag här idag igen, rastlös till max.
Därför valde jag att sno den här från Johanna så jag har något att fördriva tiden med en stund ;-)

13 HAR DU:
Ett förhållande: Nej
En bästa vän: mina vänner är dom bästa på sina olika sätt
Haft ett seriöst förhållande: Jo
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej, men attraherad
Fått ditt hjärta krossat: Om man måste uttrycka det så, så ja visst
Haft ett one night stand: mm
Skrikit åt en lärare: Nej, tror jag har klarat av att behärska mig
Kysst någon och sedan ångrat dig: Aa
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Nej, jag har bara inte sagt hela sanningen ;-)
Några smycken som kostat över 1000 kr: tillsammans, japp, men ett enskilt, nej.
Snusat: prövat nångång, men det var ingen hitt

12 DAGENS:
Klädsel: t-shirt, sköna byxor
Smink: inget
Frisyr: utsläppt och platt från igår
Låt: Tracy Chapman-fast car
Vill ha: sol
Sjuka: nej
Drog: ingen
Saknad: ömhet
Köp: tågbiljett
Godis: inget
Attityd: positiv
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: gäääsp

11 FÖRSTA:
Bästa kompis: Ida hette hon, men har inte haft kontakt med henne sen jag var liten.
Bil: inte skaffat någon än
kärlek: Jani, första killen jag pussade (va väl typ 2 år haha)
Husdjur: Hund
Semester: minns inte
Jobb: sommarjobbade i disken på Gripen i Stallarholmen
Köpta skiva: vet inte, men minns min allra första skiva, och den fick jag i julklapp (lucky luke dance eller nått hette den haha)
riktiga kärlek: dansen
Piercing: öronen
Första fylla: skolavslutningen i nian, allt var Ankilitos fel ;-)


9 SISTA:
Personen som smsade dig: Nån inatt vars nummer jag inte har
Personen som du kramade: En kompis...
Peronen som ringde dig: Allan
Personen som du ringde: Älsklings Micha
Personen du sa 'jag älskar dig' till: mamma
Alkoholdrycken: Cider
Bilfärd: När pappa körde mig till tåget
Filmen du såg: Stomp the yard
Gången du åt: frukost imorse

9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: med min höjdskräck? hmm
Våga hoppa bungyjump: oh nooo
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: ingen aning
Kalla dig själv lycklig: Ja.
Hellre ta bilden än vara med på den: både och.
Kunna gråta över en kille: Ja.
Kunna gråta över en tjej: vän? Absolut.
Ljuga för någon: tyvärr, men jag är inte bra på att ljuga
Kunna springa 50mil? ush och fy

8 VAD:
Gör du just nu: försöker fördriva tiden
Ska du göra imorgon: åka tåget hem, sen jobba
Säger du till dig själv när allt känns svårt: det löser sig alltid
Har du med dig in på bion: vänner
Är det för färg på dina byxor: svarta
Är det för väder hos dig just nu?: regn
Vad är det första du tittar på hos det motsatta könet?: hela stilen och attityden
Skulle du göra om du vann på lotto: Bli väldigt glad

7 SAKER DU HAR PÅ DIG:
1. T-shirt
2. trosor
3. byxor


6 Frågor
Är du blyg inför det motsatta könet: beror på
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 21
Har någon bertättat en hemlighet för dig den här veckan: nej
Använder du huvtröjor: Självklart
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: vill tattuera mig igen
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: beror på hur personerna är

5 VAL:
Solnedgång eller soluppgång: solnedgång
Sommar eller vinter: sommar, men helst vår
Vilken ålder har varit bäst hittills: 18
Sova på sida, mage eller rygg: mage!
Kramar eller kyssar: båda, helst samtidigt

4 frågor:
Har du någon gång kysst en tjej/kille för att vara snäll? tror inte det.
Vem såg dig senast naken? Mina vänner, ni vet.
Vem pussade dig senaste: Samma person som såg mig naken
Vem såg DU naken senast ? Samma person som såg mig naken och som pussade mig.

3 antingen eller:
Tillsammans / Singel: Svår fråga
Blond / Brunett: Spelar ingen roll
Partykväll / Hemmakväll: partykväll

2 Sanningar:
Har du någonsin varit kär ?: Ja
Tycker du om någon just nu?: my friends

1 utmaning:
Bestäm en utmaning till alla som läst detta: att läsa hit var en tillräckligt stor utmaning för dom.



Så, nu ska jag slita mig från datorn och hitta på något istället.
See yaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0