Jönköping

Ja, nu sitter jag här i Jönköping och har ganska långtråkigt.
Åkte hit igår efter att ha fått någon flipp av att jag ville hitta på något, så jag tog tåget hit.
Eller blev tåg, och typ någon sorts spårvagn och sen buss.
Är hemma hos en kompis här, klockan är typ tjugo över åtta nu och jag vaknade vid tio i sex av att hans jävla väckarklocka ringde. Han skulle typ snooza en timme, men jag är ju en sådan människa som inte kan snooza så jag låg vaken, och självklart kan jag inte somna om nu heller fast han dragit till jobbet.
Ska snart knalla till Willys och köpa frukost (måste bara påpeka att det är nog den minsta willys affären jag sett), sen ta mig en promenad eller något för att fördriva tiden idag.
Lär bli lite bubblandes i hans badkar också (yeees han har ett sånt där bubbelbadkar i sin lägenhet, weeeey)

Varför måste alla ligga och sova för? jag som ville babbla i telefon eller något, som vanligt.
Men ingen lär ju vakna innan elva,
jaja, lägger mig väl och glor på tv en stund tills jag kan knalla till affären.
Seee yaaaah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0