Helgens slut

Så var denna helg över också.
I fredags var jag hemma hos Jan med Atilla, Rebecka, Timur, Micha, Johan och sen två av Jans kompisar. Blev god mat, dricka och fotboll.
Enligt mig var det ganska segt i början av matchen, så jag blev väldigt rastlös, men sen blev det mer spännande, och turkiet vann..yeaaaah! haha.
Sen drog vi vidare till Harrys och dansade loss. Riktigt trevlig kväll.

Igår blev det förfest hemma hos Marre med henne och sen kom hennes kompis Eve dit, och efter en stund kom även Elin (min jobbarkompis).
Drog vidare till Harrys, och det blev faktiskt en väldigt trevlig kväll igår också.


Idag storstädade jag heeeela lägenheten. Damtorkade, damsög, torkade golven, diskade..ALLT. Sååå fint nu, känns riktigt bra.
Var och handlade käk på konsum nyss, ska laga en köttgryta med broccoli och cashewnötter, sen blir det äppelpaj till efterrätt. Ska bada skumbad innan maten, och sen bara mysa för mig själv framför tvn, en riktigt "tessie-dag" blir det idag.
weey.

Aja, hoppas alla andra hade en bra helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0