Helgen

I fredags va jag på brorsans student. Så varmt ute, höll på att svettas ihjäl när vi stod och väntade på att han skulle springa ut, shit kunde riktigt komma ihåg känslan från när jag själv tog studenten.
Sen blev det att äta massa smaskiga smörgåstårtor, och rabarberpaj till efterrätt. Mums!
Efter det var dte bara att åka tillbaka till etuna, hämtade upp micha sen blev det lite party hemma hos mig.
Sandra fyllde 19, så kom förbi endel folk, faktiskt en riktigt trevlig kväll.
Igår åkte jag hem till Sandra en stund och solade, sen tog vi bilen för att åka och bada i borsökna, årets första dopp, och riktigt skönt var det i vattnet. Lite senare på eftermiddagen ville även Adde åka med, sen drog vi och spelade lite basket.

på kvällen jobbade jag som vanligt, den här gången på BK i strängnäs. Blev en ganska lugn och skön kväll:)
Aja, ska byta om till träningskläder, sen dra och träna från 1-5 med formationen.

See yaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0