Helgen

Oj oj oj vilken helg.
Åkte som sagt till Micha och firade henne, vilket var riktigt skoj.
God mat och massa dricka. Grabbarna var riktigt klenisar (Atilla och Johan), dom gick in och la sig i michas rum ett tag och sov hahaha. Sen blev det Nybron, men jag tyckte dte var alldeles för mkt folk och för trångt så jag och Alex drog vidare till Lotus. FYFAN, har aldrig haft så kul på krogen.
Massa folk man inte kände igen, och mycket äldre människor var det också.
Jag och Alex rockade loss till gamla klassiker ;-)
Grymt lyckad kväll måste jag säga.
Lördagen blev ganska lungt, åkte till Strängnäs och lämnade bilen till pappa.
Sen hem för att träna på formationen, och efter det blev det kolla film med massa chips och godis och trevligt sällskap.
Söndagen började med gruppträning på PP, sen vidare till Hovet för att tävla i SM.

Vi var skit nervösa för att det inte skulle gå så bra för oss med formationen, eftersom vi började ganska sent i våras med att sätta ihop den och träna, men vi behövde inte oroa oss särskilt mkt, alla domarna ansåg att i skulle komma 1:a...så vi vann ;-) yeaaah.
Sen körde jag och Nadja par, och kom 4:a i Silverklassen. Riktigt nöjda var vi över att vi ens tog oss till final, så en fjärde plats var helt okay på SM =D
Med gruppen kom vi 5:a, och det var väl helt okay det med, tog oss till Finalen och gjorde så gott vi kunde fast våran dans egentligen var 30 sekunder för kort jämfört med alla andras :)

Lång dag iaf, och somnade direkt när jag hade lagt mig ner igår.
Idag blir dte massa saker att göra:
-Diska
-Tvätta
-Växla pengar
-Packa
-Städa
-Träna

Så nu ska jag börja med disken.
See yaaah

Kommentarer
Postat av: anki

Grattis kompis, fan va kul att det gar bra..puss

2008-06-09 @ 17:53:46
URL: http://aangeeliiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0