Gräsfläckar...

STUDENTEN!
Igår var det studenten i strängnäs, jag skulle vara nykter och åka hem till etuna och sova, men slutade med party på Waldemars, sen sov jag hos mamma.
Mycket folk på lilla waldemars, vilket var ganska jobbigt, och inge bra musik på dansgolvet (bara vid några få tillfällen).
Aja, där har vi anledningen till att jag inte går ut så ofta i Strängnäs, sist jag var ute och festade där var förra årets student, men då hade jag mycket roligare.
Det ända som var toppen med kvällen var att jag fick träffa alla gamla vänner =)

Idag tar alla i eskilstuna Studenten. Var vid rekarne när micha sprang ut, och hon var så otroligt fin <3
Fick även en skymt av Nadja på hennes flak, och hon hade en riktigt fin klänning <3
Jag, Alex och Johan knallade ner och satte oss vid fontänen för att se när alla flaken åkte runt.
Nu är jag och Alex hemma hos mig, Adde kom också förbi. Snart ska vi åka och hämta upp Johan, Atilla och Rebecka, sen blir det vidare hem till Micha där festen börjar (fortsätter för hennes del ;-)...)..


Seeee yaaaah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0