Första Juni faktiskt

Ja, idag är det ju faktiskt första juni, har inte tänkt på det.
Vaknade runt elva, sen hem och käkade frukost/lunch.
Efter det blev det som sagt träning, i fyra fucking timmar. Grymt jobbigt, var helt segt, sen var det ju så jävla varmt också. Hade inget att käka med mig heller, plus att vi inte fick någon ordentlig rast. Ville bara lägga mig ner och blunda!!
Men efter det drog jag, Sandra, Adde och Abbe till Borsökna och badade.
Jag va först i, sen efter ett tag doppade sig Sandra också, och efter mycket gnäll från Addes sida doppade han sig också.
Abbe vägrade bada, men efter vi stänkt ner hela honom när han satt på bryggan så gav även han upp och hoppade i.
Blev lite fotboll efter det, men alla va så sega, så istället åkte vi till Strängnäs och hämtade syrran, sen tog vi ett varv på stan så att dom andra fick se hamnen.

Nu sitter jag hemma hos mig med syrran. Adde och Abbe kommer snart, så ska vi fortsätta kolla på green street hooligans, har sätt den förut men ville se den igen. Lånade hem den av mamma och dom, och tydligen går den även på tv ikväll (eller gick, den lär ju ha slutat nu)


I'm lovin' the way you put that thing on me
Like Fantasy Island you fulfill my dreams
You're making me want to spend my cash on you
'Cause can't nobody freak me like you do

You go up and down
To the left, and the right
You go in and out
And work it like a real freak should



Måste bara informera mina kära vänner om att jag varit i obalans i MER än en månad nu.
Känns inte lätt fan ;-)
Fast det känns som om om det var ännu längre sen, är säkert uppe i två månaders obalans snart skulle jag gissa på.
men jag klarar mig faktiskt.
Im feeeling fiiiiine.
Finns ändå ingen som kan få mig ordentligt i balans just nu, vad jag vet.
Im a surviver ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0