TheVoice08

Sitter i Strängnäs just nu hemma hos mammsen och dom, fast dom är i Falun just nu, bara siss hemma.
Vart party i fredags med micha, riktigt trevlig kväll faktiskt, var länge sen hon och jag gjorde något sådant ihop och gick ut själva ;-)
Sen igår tog jag tåget hit till Strängnäs runt två, var här lagade käk och vilade en stund.
Sen var det att jobba på BK från kvart i tio till halv fyra, så jag var sådär lagom seg efter jobbet.....
Men blev en bra natt iaf..

Idag blir det bara att ta det lungt, blir nog kvar här tills imorgon.
Jag längtar tills den 16 Agusti. Hoppas verkligen jag får vara ledig då, har begärt ledig den 15:e eller 16:e Agusti, men helst den 16:e sa jag.
Är jag ledig så blir det isåfall först TheVoice08 konserten i kungsan i sthlm, sen party i Etuna eftersom det även är å-festen (om man nu inte skulle råka bli kvar i sthlm hehe)

Aja, see yaaah.

We touch and I cant say no
We touch and I cant let it go
Its wrong, but it feels so right
Its you and me, only for the night.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0