Sommar och sol

Värmen är här. Äntligen.
Har jobbat endel i veckan, måndag-onsdag på max sen onsdag kväll på Harrys.
Haha var tydligen med på en bild från den kvällen.
Ser jag ut såhär när jag jobbar så förstår jag inte att folk vågar stå kvar och spela för mig ;-) hahah



Just nu sitter jag hemma hos mamma och dom i strängnäs.
Dom drar på semester tidigt imorgonbitti, så jag ska bo här en vecka och vara hundvakt.
Men det hindrar inte mig från att jobba också. Först måndag förmiddag från halv tolv till åtta, sen tisdag kväll på harrys..sen torsdag från kvart i elva till tre, och fredag från tolv till åtta igen.
Syrran har lovat att hjälpa mig på måndagen och fredagen iaf med hundarna så jag kan jobba och tjäna pengar ;-)

Sen fredag kväll blir dte festa i strängnäs (yeah i know, inte ofta det händer). Men eftersom jag slutar åtta, och måste köra tillbaka bilen till Strängnäs så kan jag lika gärna vara kvar här och parta lite ;-)
Men men, nu ska jag äta sen fixa mig inför jobbet ikväll.
Seee yaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0