Ja hej och hallå

Måndagen är snart slut.
Var och jobbade från halv elva till fem, skönt.

Sen kom Sandra förbi en stund, och det var trevligt, har aknat henne lite granna.
Men förlåt sandra för att jag var så seg, men var verkligen heeeelt slut.
Vi får hitta på något någon dag när jag är piggare istället dte lovar jag.



Sen är dte väl inte så mkt mer skoj att skriva om.
Jobbar tills på fredag, sen party fredag kväll..sen jobbar jag på BK på lördag.
Jobba jobba jobba, pengar pengar pengar.


Jag är glad att jag är ung.
För valen jag gör är inte livsavgörande.
Jag har många år på mig att bestämma hur jag vill leva mitt liv, och även när jag blir äldre kan jag ändra mig.
och tro mig, jag kommer ändra mig 100 ggr om, innan jag vet vad jag vill, och inte ens då kommer jag vara 100% säker.
Det är det som är så skönt med livet, man vet aldrig vad som kommer hända.
Man kan gissa, hoppas och tro, men man vet aldrig helt säkert.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0