Fredag igen

Ja, så vad har hänt den senaste tiden.
Jag har börjat jobba på max, fick lära mig kassan i onsdags, sen bestämde vi att jag ska jobba måndag-fredag nästa vecka för att komma in i arbetet lite mer.
Fick vara ledig från chery i onsdags, frida var jätte snäll som tog mitt pass. Så drog ut med Micha, johanna och deras tjejkompisar för Sandra fyllde år.
Blev en trevligt kväll, till och med Magyara var ute.
Dansade och hade riktigt kul.

sen igår blev dte lungt, var hemma hos adam och dom en stund, sen drog jag till robert där adde och dom va och så spelade vi lite fotboll, och adde badade i deras pool.
Sen köpte jag och adde chips och dipp (eller han köpte), sen drog vi till han och kollade på The ring, men jag tok-somnade.

Idag har jag tvättstugan, och sen ska jag vila ett tag.
Jobbar på nybron ikväll, och imorgon blir det harrys.
Jobb jobb jobb, men vill få ihop pengar så jag kan spara och resa i vinter.
Dom som vill kan ju följa med.
;-)


Aja, det där var lite uppdatering iaf, see yaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0