Sexuellt frustrerad?

Ja absolut, eller ska man kanske uttrycka de på det sättet?
Är sex viktigt för att känna sig balanserad?
Ja för mig iaf, och för de flesta av dem jag känner också.
Vet inte vart jag vill komma med det jag skriver, och ska inte gå djupare in på det häller, räcker med att jag disskuterar det dagligen med mina vänner.
Men JA, just nu behöver jag få bli balanserad igen (tolka det hur ni vill kära läsare)
;-) hahahahahahahahahah

Så, vad pågår just nu?
Jo väntan, jag bara går och väntar och väntar.
Men på vad?
Jo det ska jag ta och berätta;
3 Februari-Kryssning med jobbet
8 Februari- Jag fyller 20 år, vilket betyder att det antagligen bli Stockholm med tjejerna. En hel dag där med shopping, och sen ut och dansa.
9 Februari- Tävling (men ska bara ställa upp med gruppen), sen kommer dom som vill förbi hemma hos mig och då bjuds det på mammas taccopaj (Alex önskemål), sen kanske det blir party på kvällen igen.
10 Februari- troligtvis Heron efterson Johan fyller år.

sen hoppas jag dte blir lungt resten av månaden, men ska nog inte hoppas på för mycket, det blir ALDRIG lungt om jag känner mig själv rätt...

Mitt huvud känns iaf lättare nu för tiden, kanske pga att jag slipper alla dom där tankarna som skulle kretsa runt i mitt huvud 24/7.
Visst funderar jag fortfarande ibland, speciellt så här på kvällarna, men det är inte alls samma sak.
Det märks kanske, eftersom jag skriver blogg igen.
Har inte ansett att jag haft så mycket att skriva om innan, men dte är bara för att jag varit fast i mina egna tankar och inte kunnat få ur mig nått.

Jag fick verkligen en tankeställare när en vän sa till mig: Fan Tessie, det är kul att se dig så här glad.
Blev förvånad över det eftersom jag alltid anser att jag är glad, hyperglad jämt skulle man kanske kunna uttrycka det, men när han sa det tänkte jag till och insåg att jag nog varit så försjunken i "det-där" att jag inte varit mitt hyper-glada jag liksom.


Snart flyttar jag också, till en tvåa.
Jag och Alex har bestämt oss för att flytta till varsitt istället.
och NEJ, det är inte för att vi är osams, vi bara känner att det är bäst så, det blri för mycket att bo så nära inpå varandra hela tiden, man ville ju inte sakta men säkert slita sönder vänskapen som funnits så länge.

Aja, dags att sova. Skola imorgon.
Seee yaaaah


Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis i förskott :D

2008-01-29 @ 09:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0