Jag kommer alltid finnas för er

Texten är från Lenny Kravitz nya låt.
Gillade texten, så jag klippte och klistrade om lite, och tog bort lite,
så det som står i texten nu är till mina älskade vänner,
Alexandra och Michalea (och självklart Johanna också, som börjar finnas med mer och mer)
Älskar er tjejer, kommer alltid finnas här så länge som ni orkar ha mig vid er sida ;-) haha


He broke your heart
He took your soul
You're hurt inside
Because there's a hole
You need some time
To be alone
Then you will find
What you always know

As long as I'm breathing, I'll be there
Whenever you call me, I'll be waiting
Whenever you need me, I'll be there


I've seen you cry
Into the night
I feel your pain
Can I make it right
I realized there's no end inside
Yet still I'll wait
For you to see the light

As long as I'm breathing, I'll be there
Whenever you call me, I'll be waiting
Whenever you need me, I'll be there


Kommentarer
Postat av: michaela lövström

åhh baby, jag älskar dig, föralltid vi

2008-01-10 @ 21:56:02
URL: http://michaelamarialovstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0