bikini beslutsångest

Ja, den senaste timmen har jag setat och lyssnat på alex beslutsångest när det gäller val av bikini.
Det hela handlar om att hon lämnar mig imorgon för att dra på spa kryssning med några tjejer i sin klass...och hon kommer inte hem fören på onsdag. SVIKARE ;-)

och den senaste timmen har hon provat ALLA bikiniöverdelar som hon har, men alla har tyvärr blivit för små, (så går det när man får för stora bröst alexandra MOHAHAHAHAHA, jag å andra sidan har aaaldrig haft det problemet)
Iaf så hittade hon tillslut en bikini som passade någorlunda bra, så hon stod och posade i ca 15 min med den, sen gick den sönder HAHAHAAHAHA....
Då frågade hon mig om jag hade någon hon kunde låna som var för stor för mig (Tillåt mig SKRATTA), även om jag hade någon som var för stor skulle den ändå inte passa på henne gigantiska bröst ;)

Aja, time to sleep, or something.

haha
seee yaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0