8 Januari 2008

En månad kvar tills jag fyller 20.
Längtar.

Jag älskar födelsedagar, och när jag fyller vill jag verkligen fira.
Inte pga presenter och sånt, utan därför att jag får vara med mina älskade vänner,
och man har en anledning att göra nått riktigt kul, och det spelar ingen som helst roll vad det är man egentligen gör, för man kommer ändå minnas det.

Sitter hemma just nu, ska plugga lite hade jag tänkt. Det behövs verkligen!!!
Alex ska kila iväg, så jag får lägenheten för mig själv, men det kan vara skönt det med ibland.
Mickis var här tidigare idag, och vi kollade på Dirty Dancing 2, ÄLSKAR DEN FILMEN, men hatar den samtidigt också för jag blir så avundsjuk fan haha =)


Laaateeer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0