2008

Ett nytt år med nya händelser, nya minnen.
Jag ser fram emot det.

Det hände mycket under år 2007, men det händer egentligen mycket varje år, om man ska börja kolla tillbaka,
och jag vill inte säga att jag ångrar några av händelserna som inträffat 2007, jag ser ingen mening i att se tillbaka och ångra, för man kan aldrig göra något ogjort och man lever bara en gång.
Sen att det finns vissa saker som var lite mindre roliga/onödiga/tråkiga, det är sånt man får ta.
Som sagt, jag vill inte se tillbaka och ångra massa saker, då ser jag häldre tillbaka och minns det som är värt att minnas.

Så vad är det värt att skriva i en kort sammanfattning av mitt år 2007?
Vad är det folk brukar vilja veta?
Kärleken så klart, det är det ända folk frågar om hela tiden.
Folk är alltid intresserade av andras kärleksliv, så hur var mitt kärleksliv 2007?
Jo tack, KAOS, kan man lite lätt uttrycka det, men så har det väl också alltid varit. Fast trivs ändå med min tillvaro. Började året som osingel, men sen var jag singel större delen av året, och jag trivs ganska bra med det. Synd att klaga.
Kanske är det för att det faktiskt finns en kille för mig, men det han och jag har understryker verkligen ordet kaos.
Har försökt definiera det vi har tidigare, och jag har kommit på hur man kan uttrycka det nu;
Singel, men inte tillgänglig,
Där satt den.

Sen resten av året är egentligen onödigt att skriva om, för ni som läser min blogg har egentligen redan läst om alla händelser som jag anset det varit värt att skriva om.

nej, nu ska jag se klart filmen jag glor på.
see yaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0