Torsdag 7/2 - Dagen innan

Jag och Mickis tog tåget till Flempan, sen pendeln vidare till Huddinge.
Hade lånat Dennis barack (hans lägenhet blir renoverad så för tillfället bor han  i en barack).
kom dit runt sju, så fanns inte så mkt att göra. Jag färgade håret (min vanliga mörkbruna färg), sen gick vi och hyrde film...hahaha han som jobbade där va riktigt fin, jag och mickis spanade väldigt mycket, och mickis va ju så jävla "diskret"...NOT!
Blev iaf She hates me, som skulle vara en komedi, men vi förstod inte riktigt skämten tror jag. Men bra var den iaf, många sexscener, som visade praktiskt taget allt, men den va nice. Blev tok-kär i han som hade huvudrollen ;-)
Give meee..haha, en sån söt kille vill man ju ha.

Hade lite svårt att sova, fick mitt första grattis sms av mickis kl 00.01 =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0