Fredag 8/2- The big day....Ja må jag leeevaaa

Japp, idag är dte min födelsedag.
Jag och Mickis drog in till stan (sthlm) och shoppade.
Hittade endel saker, och allt för mycket pengar gick åt ;-)
Sen blev det systemet, hehe, kändes bra.
Började göra oss iordning, sen mötte vi mange på falken och drack lite cider och snackade lite.
Riktigt trevligt, en polare till han kom förbi, haha skön kille.
Efter det drog vi vidare till Älvsjö för att förfesta hos haysams kusin.
Hade bara träffat Maria och Haysam innan av dom som var där (Mickis hade aldrig träffat någon), men fan, det var riktigt schyssta människor. Fick champange, en lapdance, och han som lapdancade för mig valde att rappa för mig istället sen, det va sjuuuk niiiice.
Kunde inte ha firat min födelsedag med bättre människor i sthlm fan, kände verkligen att det var min kväll.
TACK ALLA ! =)
Sen blev det krogen inne i stan, men jag och mickis blev hungriga så smet iväg ganska tidigt. Blev fyllekäk på donken, sen bussen till Huddinge. Somnade på den, sen väckte mickis mig, och precis när jag kollar upp ser jag hur en snubbe spyr i bussen framför mig. = VIDRIGT!!
Sen gick vi hem och deckade...

Tack alla för alla grattis sms jag fick under dagen, och alla som skrev grattis på msn och ringde m.m.
Looooveeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0