Alla hjärtans dag

Ja, häromdagen började jag uppdatera min blogg om helgen, men orkar inte fortsätta nu.
Hade iaf en toppen "födelsedagshelg", ett stort tack till Mickis som spenderade 4 dagar med mig, du är värd Guld.
Och sen till Maria, haysam, Alex, Jan, Johan mfl...Thaaanks!!

Okay, igår jobbade jag på Harrys, såg riiiktigt snygga killar jag aldrig sätt förut.
Hellooo boooys, säger jag bara, välkomna till Eskilstuna hahahaha..

Idag är det då alla hjärtans dag.
Hmph.
Sitter hemma hos Jocke, vi skulle "fira" alla hjärtans dag ihop som dom singlar vi är (Nej vi har inget förhållande, och NEJ vi har ingen sexuell relation till varandra)
Men iaf, så svek han för att träffa någon brud, så jag sitter själv hemma hos honom, med katterna som sällskap.
Men jag överlever...humöret är iaf på topp.

I don't need a man to make it happen, I get off bein' free
I don't need a man to make me feel good, I get off doin' my thing
I don't need a ring around my finger, to make me feel complete
So let me break it down, I can get off when you ain't around!

Yeaaah ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0