- How can you tell?

Vaknade i vardagsrummet av att solen lyste på mig, så underbart.
Ja, jag sover numera i vardagsrummet, eftersom det har varit en orkan inne på mitt rum (wops), så mycket saker överallt nu när jag håller på och packar, hittar bara mer och mer skit hela tiden.

Ska spendera dagen med Mickis och glida runt på stan och njuta av det fina vädret, äta lite. Känner att jag måste få  mat i mig, har inte ätit någor frukost, sparar mig till lunchen ;-) haha

Pratade med Ankilito igår i telefon, saknar henne. Men vänskapen kommer alltid finnas kvar.

-"Hur ensam man än känner sig, så finns ens vänner alltid kvar i hjärtat och själen"
Glöm aldrig det Anki.
Dessutom finns jag bara ett samtal ifrån dig.
SKa börja skriva brev också, kul.
Länge sen man fick vanliga hederliga brev, känns mycket mer personligt.

Aja, ska kila mot stan nu och möta min flickvän Michaela ;) hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0