- Bowling? nepp

Ja, igår så va man i skolan, sen smet jag tidigare och satte mig för att fika med alex och mickis.
För första gången satt jag nästan två timmar på ett fik utan att bli rastlös, men fanns mycket att prata om, och mysigt var det också att sitta där och skvallra och titta på folk som gick förbi.

Efter det skulle mickis hem, så jag och Alex gick till bibblan för at plugga lite, fick ganska mycket gjort faktiskt.
Sen hade vi bestämt tid halv sju på stan för att gå och bowla, så i väntan på Mickis, gick jag och Alex till Spicy Hot och intog våran kvällsmåltid där. När Mickis tillslut kom var ingen av oss längre sugen på att bowla, så vi hyrde film istället.
Chao Bella blev den första filmen, dessvärre han mickis bara se början innan hon fick skjuts hem, men jag och alex kollade på den, och mycket skratt blev det.
Efter det kollade vi på den efterlängtade Exorcisten (har velat se den igen hur länge som helst), lika vidrig var den fortfarande och många "skrik" blev det (mest för att den är sååå vidrig)

Sen satte jag på Casanova för att somna till den (vilket jag också gjorde), gillar verkligen den filmen, så gick upp åtta imorse och kollade klart på den.

Sen har jag mest pluggat och packat de här dagarna. Ska få hjälpt av Mickis och hennes pappa imorgon att flytta det mesta från den gamla lägenheten till den nya..weeey

Föresten hämtade jag nyckeln till den nya lägenheten idag, så gick runt och kollade lite i den och funderade på hur jag skulle möblera sen =)

Ska plugga vidare nu. see yaah

p.s Spöade Adde för andra gången i poker idag. 2 av 3 gånger, ganska duktigt med tanke på att textas inte direkt är något jag brukar spela) d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0