Varför krongla till det?

Jag varför krongla till något som egentligen är så enkelt?
Ingen av oss är egentligen redo än, så varför göra det så svårt för oss?
Varför inte bara hålla allt på en enkel nivå?
haha, ibland är man riktigt dum.
Jag tror vi båda ville samma sak på ett sätt , men inte var redo än, vilket skapade all förvirring.

Nu känns allt iaf bra igen.


Blev en mysig jul hemma hos mamma, god mat och glad stämning.
Fick en bok jag är helt uppslukad av: Callgirl på manhattan.
Boken ska tydligen filmatiseras, många sexscener kan jag lova haha.
Darren Star (han som skapade Sex and the city) ska tydligen producera filmen, den lär bli bra.
Fan man kan verkligen känna igen sig i huvudpersonens tankesätt vissa gånger, visst hon är en callgirl (hora, mer exakt), men ändå haha, kan relatera mkt av mina tankar till hennes iaf när det kommer till vänner och sånt alltså (inte hor-biten hahahah)

Börjar känna mig ganska seg och hängig, Ankilito kom hem igår med feber, så får väl hoppas på att jag inte bli smittad, men det känns som jag har det. Fan får se hur man mår imorgon när man vaknar.
Inte rätt tidpunkt att bli sjuk på.

Ha en bra fredagskväll allihopa, jag ska krypa ner i sängen med min bok nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0