God jul!

Är jag den enda med den rubriken idag? hahaha inte troligt.
Har fått en julklapp hittils (eller två typ) av några, dom är bara för underbara. <3
Sen fick jag money av pappa, alltid välkommet med pengar.
Har egentligen inte räknat med att få julklappar iår, vill inte ha några!!
Är bara glad över att få träffa mina nära och kära.
Sov hos pappa i natt, så jag och mina två små älskade bröder trängde ihop oss i en säng. Har saknat dom enormt mycket, dom börjar bli så stora nu.
Nu är jag hemma hos mamma, sitter på syrrans rum.
Fyra hundar hemma, kaos!!
Morfar och moster Anki är här.
Ska fixa mig nu, sen upp och umgås lite.

Kärlek till alla nu på julafton!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0