Confused/gott nytt år

Well I know that it maybe too soon to know just what you'd like
But I wana know what you've been thru, and what you want from life
Its so real the way I feel so true, its been so hard to find
Wanna now how you feel for me too, so I can make up my mind


Babe you leave me confused
Dont know if I should let you know or wait it out boy
Wish I knew just what to do
I'm so confused

I dont know what to do, Im in a state of confusion
Is this real or just an illusion?


Sådär, hittade denna väldigt gamla låt (2play-so confused) och dom delarna av texten förklarar verkligen lite av dte som snurrar i mitt huvud just nu.
Nyår imorgon, blir nog trevligt.
Ankilito ska laga i ordning en tre-rätters middag här hemma, massa tjejer kommer hit och så blir dte god mat, dricka, singstar och massa skit snack (allt det vi tjejer gör bäst typ haha)
orkar inte skriva någon redogörelse över dte gågna året, detta år har haft det som ett år ska ha: Framgångar, motgångar, lycka, misslycka, kaos (kan aldrig bli för lite kaos), dåliga stunder, bra stunder, tårar, skratt. Det har helt enkelt blivit många minnen att bära med sig i sitt stora minnesbagage.
Man har lärt känna nya människor, och förlorat kontakten med andra människor. Så är det alltid, men sen finns det dom där speciella personerna som funnits med i många år.
Kärlek till alla i min omgivning.
och ett gott nytt år.





För familjen, som funnits där sen mitt första kliv
För vännerna, som jag älskar och som utgör mitt liv.
För de underbara dagarna och de stunder som jag minns,
För livet i helhet, och allt det vackra som finns.
Detta höjer jag mitt glas och skålar för
Att njuta av livet, fram tills den dagen jag dör.
/Tessie Modigh 2008-02-24

Kommentarer
Postat av: Hexagon

Hejsan! Vad sägs om att börja prenumerera på vår blogg? Du kommer inte att ångra dig :)

2008-12-31 @ 00:08:18
URL: http://hexagon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0