Calling my name, over and over

Blev en lång och vaken natt igen, men jag klagar inte.
Jobbar natt resten av veckan typ, så lika bra att jag vänder på dygnet lite.
Snart jul och nyår, härligt.
Skönt att få komma hem till mamma och dom över julen och bara ha det mys.

Vet egentligen inte riktigt vad jag ska skriva om, eller har en hel del jag skulle kunna skriva om, men tror jag låter bli ;-)
Ha en bra onsdag.



I think I like you
And if you got some time to spare
I was thinking we could fall in love
I want to let you in
Are you willing to catch my fall
If I happen to just fall for you

Do what you want, as long as you with me
Take what you want, as long as you take me
Say what you want, as long as I hear you calling my name,
over and over again




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0