1 advent

Nu borde julkänslan börja.
Hade den i veckan när all snö kom, men snön försvann och så gjorde känslan.
Ska iaf julpynta med Ankilito imorgon i lägenheten så kan ju hoppas att man får lite mer julkänsla då.
Dagen har jag spenderat med att jobba, sen hem och myste ner mig i soffan med min nya filt jag fått från max (jobbet) i julklapp, sååå mysig! Love it.
Micha kom förbi också så hon jag och ankilito kollade på wallander.

Ankilito gick och la sig tidigare så det slutade med att jag och micha kollade tv och fick lite tårar i ögonen.
Vi kan verkligen inte kolla på känslomässiga saker ihop, speciellt inte när det handlar om kärlek hahah,.


Dags att sova snart.
Men lika svårt som alltid.

Gotta get this thoughts of my mind
Gotta get them of my mind
I need them of my mind
See they just got me wondering why
wondering why


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0