YES!

Lägenheten i nyfors i våran!!
Vi fick den!
Inflyttning 1 oktober.
Visst jag kanske får betala två hyror fram tills november, men skit samma! Det är värt det, ska jobba hela tiden, till och med när jag är ledig, jag struntar i vilket, jag sa ha den där lägenheten, om inte anki har några invändninar så att säga, men den är sååå perfekt.
Helt fräsh, och ligger i utkantn av nyfors, mitt emot tunavallen.

Ringde fem i åtta imorse, och fick svar direkt. Skulle bara kolla upp när pagode kunde släppa mig från min lägenhet, och sen ringde jag upp dom igen. Precis innan jag ringde igen hade några andra ringt och sagt att dom ville ha den, men som tur var var jag först, yeaaaaah fuck yaaaah suckers jag fick den!!

haha nu ska jag  iväg och jobba!
See yaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0