Time to leave

Jag önskar att jag hade hört den här låten för flera månader sen, då hade jag skrivit in den i min blogg för länge sen och låtit en av mina vänner lyssnat sönder den!
Hon hade behövt den under en period, och möjligtvis jag med.
Men den kommer nu.
Min vän (du kommer förstå vem du är), jag tror du kommer känna igen dig, läs hela texten och lyssna på låten.
Men jag kommer bara skriva in det som tjejen sjunger.

(Wezley Coshare - Time to leave )

You already know he's been acting funny.
He's never available and he's not returning,
your telephone calls or text messages,
He's taking your kindness for granted.
Like when you both alone ain't nothing wrong at all.

But in the open he acts like a superstar,
Pretending that he don't know who you are.
And babygirl, that ain't love at all
Don't you waste your time.
Being a fool for him,
Girl he ain't worth it.
And if your heart is hurting,
Coz you're the only one who cares,

That ain't love at all.
Girl you better leave,
That ain't the way it's supposed to be.
Ohhhhh, you should know you better than that,
You can do better than that yea.
Something ain't right.
You're giving your best,
And he's taking advantage,
Of your heart.

Ohhh, and girl that ain't love at all.

He said, he doesn't answer coz he's at work.
He ain't acting brand new you're just on his nerves.
If everytime you turn around, it's you,
Then I'm telling you baby.
Don't you waste your time.
Being a fool for him coz girl he ain't worth it
And if your heart is hurting,
Cuz you're the only one who cares,



Kom nyss hem från jobbet.
Blev en riktigt jobbig dag.
Började 10,00 och fick starta dagen med att bära in alla saker vi hade fått, vilket var en massa tunga lådor med pommes och kött och grejer.
Sen helt plötsligt började det brinna på grillen för att ett papper hade flygit dit, men som tur var blev det ingen större skada skedd.
Sen vid elva stod jag ensam i kassan.
Vi var fyra personer som jobbade: En i drivern, en som tog beställningar och stekte hamburgare, en som dressade dom och packade dom och sen jag i kassan.
Jag jobbade konstant till klockan två, alltså under hela lunchrushen, heeelt själv i en kassa liksom. Det var förjävligt och jag var heelt slut efter det. Som tur var så blev dom sista timmarna inte så jobbiga sen.

Nu ska jag sova en stund, sen upp vid 20,00 för att börja fixa mig till andra jobbet.
Fan vad gör man inte för pengar liksom.

See yaaah

Kommentarer
Postat av: ida

hoppas det går bra på ditt andra jobb ikväll, cpkaos idag på jobbet. not funny. tyckte synd om dig där ett tag, tyckte synd om mig själv också för den delen :p haha inte lätt jämt. pussåkram

2008-08-08 @ 21:59:33
URL: http://peutetre.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tessie.. du betyder så himla mycket för mig. Tack för att du finns <3



/AJ

2008-08-08 @ 22:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0