tessie är tisdagsklantig

japp, det kan man ju lungt påstå.
Först lyckades jag ha sönder två glas hemma hos alex (som hon senare under natten lyckades trampa på så hon började blöda), sen på krogen ramlade jag i trappen och på väg ut till uteserveringen, samt att jag halkade uppe vid dansgolvet.
Höjden på min klantighet kom när jag tappade ut hela alex kebabtallrik inne på kebabtorget så micha fick vitsås över hela sin väska, plus att hon sedan idag hittade lök och kebabkött i väskan..hahahah, så lyckat.
Men trotts all denna klantighet från min sida hade jag en väldigt rolig kväll måste jag säga.
Fast tiden gick lite för fort inne på krogen, men tror vi kom dit ganska sent.
Alex var överlycklig då hon hade lyckats spana in massa snygga killar, på en och samma kväll, på harrys liksom.

Idag blev dte en väldans lugn dag, vaknade riktigt bakis hemma, och började städa. (Jag städar enbart när jag är bakis tror jag, vilket innebär att jag dricker alldeles för sällan då det ser ut som en naturkatastrof i min lägenhet hahaha)
Sen åkte jag ner till stan, träffade micha en snabbis och skvallrade lite om tisdagskvällen, sen träffade jag alex.
Snodde alex extranyckel och gick hem till henne och nu är jag nydushad och bara sitter för mig själv och myser hemma hos henne med hennes bärbara i mitt knä.
Hon slutar om en timme, och då blir det att fixa iordning sig lite, för att sedan dra ut på denna kvälls äventyr ;-)
Det är sommar, då ska man inte ta dte lungt för mkt. Det kan man göra på vintern sen när vädret är skit, och soltimmarna alldeles för få och kroppen är helt utmattad.

Aja, nu börjar jag bli sådär lagom rastlös och hungrig.
Måste bara nämna att jag iaf har gjort 3 intresseanmälningar på olika lägenheter idag, varav två i Nyfors.
Skulle vara ganska skönt att bo i nyfors, nära till allt liksom.
Seee yaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0