på väg till nästa

Upp vid elva, börjde jobba tolv på max.
Stressig dag igen, men dom hade köpt godis till oss..weey.
Sen slutade jag fyra, hem för att sova. Sov två timmar typ, sen upp nu för att fixa mig och vidare till nästa jobb.
Jobbar harrys idag, första passet vilket innebär en timmes till jobb.
Hoppas det är trevligt folk ute, ska ladda upp med redbull haha ;-).
Idag var första gången jag kände mig irriterad på jobbet (max), tror jag måste fortsätta med min gröt på morgonen. Har skippat frukosten i två dagar nu, men känner att det nog inte är någon större hit för mig, måste nog äta med regelbunda frukost.
aja, dags att sminka sig och fixa sig lite.
See yaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0